Introduktion til e-learning med Articulate 360 – halv dags workshop

Er I en organisation, der har brug inspiration og overblik over, hvordan man udvikle e-learning med Articulate 360?
På workshoppen bliver I præsenteret for mange eksempler på e-learning inden for forskellige fagområder.
Vi vil også give nogle forskellige bud på kvalitetskrav til e-learning. E-learning kan produceres til både intranet, Learning Management Systemer eller til webportaler.

Pris: 6000,- kr. Kontakt os for nærmere information. 

Introduktion til e-learning med Articulate 360

DATOER: Kontakt os for nærmere information.

*Maksimalt 15 deltagere*

Er I en organisation, der har brug inspiration og overblik over, hvordan man udvikle e-learning med Articulate 360?

På workshoppen bliver I præsenteret for mange eksempler på e-learning inden for forskellige fagområder.
Vi vil også give nogle forskellige bud på kvalitetskrav til e-learning.

E-learning kan produceres til både intranet, Learning Management Systemer eller til webportaler.
Vi giver jer også et overblik over muligheder og begrænsninger for distribution.

I får en introduktion til arbejdsprocesserne i forbindelse med udvikling af e-learning – fra afdækning af behov, design, brugerinvolvering, produktion og test af e-learning til den endelige distribution til brugerne.

Vedligeholdelse af e-learning er også et emne vi kommer ind på. Undervejs i workshoppen designer deltagerne et eller flere læringsobjekter.

Kontakt os for at høre nærmere om Introduktion til e-learning.

 

Hvem underviser på workshoppen?

Charlotte Cederstrøm har udviklet e-learning i mere end 15 år. Charlotte er certificeret i Articulate Storyline hos Omniplex, London samt certificeret Advanced E-learning Instructional Designer hos ATD, US.

 

Yderligere information:

På workshoppen får I svar på…

-Hvad er e-learning?
-Hvad er microlearning?
-Hvad giver læringseffekt ved e-learning?
-Hvordan forskelligt kan e-learning se ud?
-Hvordan distribuerer vi e-learning?
-Hvordan udvikler vi e-learning?
-Hvad skal vi være opmærksom på ved udvikling af e-learning?
-Hvilke kompetencer skal vi have for at udvikle e-learning?
-Hvordan sikrer vi enkel vedligeholdelse af e-learning? -og så kommer deltagerne til at udvikle korte e-learning sekvenser på workshoppen